Футбол – це не лише гра, яка змушує мільйони вболівальників відвідувати стадіони, збиратися у барах перед екранами телевізорів, а й самим пограти у дворах. Гра номер один у всьому світі давно стала бізнесом. Більшість доходів клуби і самі футболісти отримують завдяки рекламним компаніям, в яких беруть участь топ-гравці. Медійні проекти привертають увагу не лише до нових брендів, а й звертають увагу на проблеми, пов’язані з довкіллям та здоров’ям.
“Барселона” та холодильники Веко
У 2014 році “Барселона” зробила перший крок серед усіх футбольних клубів – звернула увагу на дедалі більшу проблему серед дітей у всьому світі – ожиріння. Каталонський клуб запустив програму “Їж як чемпіон”, яка мала на меті розповісти батькам про правильне харчування. Футболісти були впевнені, що більшість хлопчаків і дівчат готові взяти приклад зі своїх кумирів і тим самим уникнути відхилень у нормах ваги.
На допомогу “Барселоні” прийшла одна з провідних торгових марок побутової техніки Веко. Уклавши спонсорський контракт із каталонським клубом, компанія за допомогою футболістів почала ще більше ініціювати здоровий спосіб життя, правильне харчування, бажання дітей та молоді займатися спортом.
Перше, що зробили Веко та “Барселона” – зняли рекламний ролик холодильників на кухні бази клубу. Ліонель Мессі, Андрес Іньєста, Жерар Піке, Луїс Суарес та Неймар продемонстрували свої кулінарні здібності, а, головне, показали дітям та дорослим усього світу приклад, як легко та просто приготувати здоровий обід, дістаючи свіжі овочі та м’ясо з холодильника.
“Я займаюся футболом з раннього дитинства і точно знаю, наскільки важливо правильно харчуватися. Цей проект, я впевнений, багатьом допоможе повірити, що здоровий спосіб життя – одна зі складових успіху”, – сказав Жерар Піке після зйомок рекламного ролика.
Якщо наші читачі раптом задумалися про придбання нового якісного холодильника, то на них чекає інтернет-магазин у Києві, в якому професійні менеджери розкажуть про новинки побутової техніки та їх переваги. У магазині інженерних рішень ВЕНКОН можна знайти будь-яку техніку, що вас цікавить: бойлери, кондиціонери, фільтри для води, пральні машини і багато приємних сюрпризів. Магазин також надає послуги з проектування та монтажу різних систем: кондиціювання, водопостачання, захист від потопу, системи опалення, свердління свердловин, встановлення побутової техніки.
Ну а я повернуся до футболістів і розповім вам про їх переваги у світі технологій.
Телевізори у будинках футболістів
Амбасадорами у світі технологій можна побачити не лише футболістів “Барселони”. Наприклад, китайська TCL Technology залучила до реклами своєї продукції Гаррі Кейна, Поля Погба, Марко Ройса, Джанлуїджі Доннарумму, які показали любителям кінематографу, завдяки яким новинкам у світі телевізорів можна насолоджуватися приємним звуком та яскравими фарбами на великому екрані, не виходячи з екрану. У підсумку футболісти отримали хороші контракти, чималу суму грошей на свій банківський рахунок, а TCL Technology залучила велику кількість нових покупців.
Китайська компанія з виробництва побутової техніки та телевізорів Hisense вирішила підтримати всіма очікуваний Чемпіонат Європи 2024 і запустила проект “Сталі легендою”, підписавши контракт з Мануелем Нойєром, голкіпером футбольного клубу “Баварія” та збірною Німеччини. Німецький футболіст вже давно став легендою європейського футболу, який є практично непробивним захистом головної команди Німеччини. Hisensе, у свою чергу, бажає показати свою надійність у світі сучасних технологій та подарувати тим уболівальникам, які дивитимуться турнір на екранах телевізорів, яскраві враження.
Думаю, китайська компанія намагатиметься укласти рекламний контракт ще з кількома зірками футболу, які нам подарують незабутні емоції на Євро-2024.