Ла Ліга змінить титульного спонсора та власний логотип

Веб-сайт Footy Headlines, відомий своїми витоками футбольних футболок, висвітлив, яким буде новий корпоративний імідж ЛаЛіги наступного сезону.

До завершення сезону LaLiga Santander і LaLiga Smartbank 2022/23 залишилося трохи більше місяця, і стали відомі перші подробиці з сезону 2023/24. Схоже, що організація під керівництвом Хав’єра Тебаса побачить значні зміни під час наступної кампанії. Принаймні це стосується іміджу ліги.

Santander – банк, який протягом останніх шести сезонів володів правами на назву Першого та Другого дивізіону, не буде присутній у наступній кампанії , його місце займе американська компанія EA Games . Таким чином, чемпіонат ліги буде відомий як LaLiga EA Sports FC , від EA Sports FC – нового ребрендингу класичної саги про відеоігри «FIFA».

Але зміниться не лише назва, а й імідж. Як повідомляє сайт Footy Headlines, логотип LaLiga виглядатиме зовсім інакше, ніж він виглядав протягом багатьох сезонів.

Класичний логотип м’яча, оточений сімома різнокольоровими смугами, зникне , що є найяскравішою відмінністю. Дизайн спрощено, перетворюючись на монохромний вигляд з блідо-червоним основним кольором і подвійним дизайном літери «L» у вигляді посилання на LaLiga.

Новини партнерів

Комментарии: