«Челсі» може продати права на назву стадіону «Стемфорд Брідж» як спосіб залучити новий потік доходу від спонсорства після інтересу з боку Allianz.
Embed from Getty ImagesІм’я Allianz, німецької компанії зі страхування та управління активами, вже помітне у світовому футболі. “Альянц Арена”, домашній стадіон “Баварії”, є найвідомішим прикладом, але є також “Альянц Стадіон” “Ювентуса” в Турині, “Альянц Рів’єра”, де грає “Ніцца”, “Альянц Парк” у Сан-Паулу, “Альянц Стадіон” у Відні, “Альянц Стадіон” у Сіднеї та “Альянц Філд” в Міннесоті.
Для Allianz, Англія та Іспанія є серйозними прогалинами у своєму портфоліо стадіонів.
Раніше повідомлялося, що Allianz спочатку контактував з “Челсі” щодо потенційної угоди про спонсорство футболок, яка відбудеться після закінчення терміну дії контракту мобільної мережі Three.
Однак згоди на цьому фронті не було. Прем’єр-ліга також заборонила “Челсі” укласти угоду з потоковим сервісом Paramount+ через потенційні проблеми, які він може спричинити як партнер по трансляції.
Тепер «сині» готові укласти короткострокову угоду з букмекерською платформою Stake, яка незабаром буде заборонена новими правилами про спонсорство азартних ігор, які набудуть чинності з 2026 року в АПЛ.