Криптовалюта, блокчейн та токенізація у клубах УПЛ. У перших рядах “Динамо” та “Шахтар”

Світ технологій розвивається зі швидкістю звуку. Нещодавно в наше життя увірвалося нове слово – блокчейн. Що таке? Послідовний ланцюг блоків з базою даних, який може підтримуватися більшістю комп’ютерів у всьому світі. Інформація у блоках добре захищена ключами. А до чого тут криптовалюта? Все просто. Електронні гроші можуть спокійно передаватись учасниками мережі завдяки цим блокам. Можливо, комусь здасться, що такі новітні технології доступні лише для банкірів та представників IT-компаній. Але це не так. Виявляється блокчейн і криптовалюта давно проникли у світ азартних ігор. Технології блокчейну ідеально впроваджуються в рейтинг крипто казино для того, щоб результатами та транзакціями не скористалися шахраї.

Футбол – один із перших видів професійного спорту, який ознайомився з блокчейном. Першими, як завжди, приєдналися до таких інновацій топ-футболісти. Наприклад, Ліонель Мессі вже давно рекламує компанії, які випускають криптовалюту.

Не проходять повз технологічний прогрес і футбольні клуби. За допомогою блокчейну клуби продають квитки, проводять голосування за найкращого футболіста матчу серед уболівальників. Більшість топ-клубів можуть похвалитися наявністю фан-токенів. Завдяки цій валюті вболівальники можуть взяти участь у розробці дизайну форми, висловити свою згоду чи незгоду з трансферами тощо. Блокчейн у футболі надає можливість уболівальникам бути ближчими до клубу та гравців.

Завдяки токенізації вболівальники можуть навіть купити акції клубу та стати співінвесторами. А глибокий аналіз переваг та недоліків бездепозитних бонусів у біткоін-казино показують, як правильно використовувати токенізацію та інші способи застосування криптовалюти для збільшення доходів та залучення нових інвесторів. Такі інновації дають футбольним клубам максимальну впевненість у майбутньому.

“Динамо” Київ

Українські футбольні клуби, незважаючи на всі труднощі сьогоднішнього часу, прагнуть крокувати в ногу з розвитком технологій. Наприклад, київське “Динамо” вже кілька років співпрацює з блокчейн-компанією Moonwalk та використовує власну криптовалюту для своїх уболівальників. Фани київського клубу мають можливість не лише розраховуватись цифровою токенвалютою за квитки чи сувеніри, а й отримати додаткові токени за активну участь в обговоренні матчів та футболістів у соціальних мережах. Співпраця з Moonwalk та власна криптовалюта сприяють також збільшенню фінансових коштів клубу.

“Шахтар” Донецьк

Донецький “Шахтар” не відстає від київського “Динамо”. “Гірники” почали співпрацювати з блокчейн-грою Sorare (гра у стилі футбольного фентезі).  Sorare випустила блокчейн-картки із гравцями клубу, які виставила на аукціон. Усі кошти, зібрані Sorare, були передані клубу, а “Шахтар” у свою чергу на всі надходження закупив медикаменти, одяг, продукти для українців, які постраждали від військових дій.

Збірна України

Фото WhiteBit

У 2023 році збірна України підписала договір про співпрацю з однією з найпопулярніших бірж криптовалюти в Європі – White BIT. Для популяризації блокчейн-інновацій серед спортсменів та всього українського суспільства  криптобіржа  White BIT разом із представниками збірної України організовує під час матчів команди різноманітні конкурси, лекції та розважальні заходи.

“Металіст 1925” Харків

У грудні 2023 року White BIT відвідала футбольний клуб “Металіст 1925” та провела кілька захоплюючих лекцій для гравців команди та тренерського штабу. Футболісти харківського клубу познайомилися із азами криптограмотності. “Це було дуже приємне та пізнавальне для нас спілкування. Ми повинні розуміти, що відбувається у світі технологій. Криптовалюта – це щось нове, але далеке поки що від нас. Ми вдячні White BIT та керівництву клубу за те, що вчать нас не тільки грати у футбол, а й допомагають перебувати в курсі подій всього, що відбувається у світі технологій”, – сказав Дмитро Капінус, захисник “Металіста 1925” після зустрічі з представниками White BIT.

Новини партнерів

Комментарии: