Фабриціо Романо – геній трансферів

В останні дні трансферного вікна фанати всіх європейських топ клубів переглядають новини, сподіваючись побачити довгоочікуване «Here we go», від знаменитого футбольного інсайдера Фабриціо Романо. Сенс цієї фрази у перекладі з англійської можна позначити словом: «Здійснилося», що говорить уболівальникам про зміну футбольної прописки чергового топ гравця. То чому саме цю фразу вибрав Романо для оголошення трансферів і як йому вдається з такою разючою точністю анонсувати переходи топ футболістів?

Embed from Getty Images

Італійський футбольний інсайдер Фабриціо Романо на сьогоднішній день є найбільш авторитетним у своїй сфері і заслужив на визнання мільйонів уболівальників по всьому світу. Він одним із перших оголошує про гучні, і не тільки, підписання відомих клубів. У деяких випадках Фабриціо публікує такі подробиці про переговори футболістів, про які не знають навіть найближчі родичі гравців, що не може не дивувати. Наприклад, у 2022 році він оголосив про підписання нікому не відомого японського захисника Йошида німецьким клубом Шальке, і прикріплює до посади інформацію про угоду, що зірвалася, з турецьким Трабзонспором. Здавалося б, нічого незвичайного, але японський гравець зробив репост із коментарем «ніхто не знав про переговори з турецьким клубом, навіть моя дружина цей хлопець неймовірний». Цей факт здивував футбольну громадськість та викликав ажіотаж, а завдяки подібним постам Романо зібрав дуже велику армію передплатників у соціальних мережах, яка на сьогоднішній день налічує близько 70 мільйонів людей.

Шлях у футбольну журналістику

Добитися такого разючого успіху уродженцю Неаполя допомогли віра в мрію та завзятість, адже з ранніх років він усвідомив, що стати професійним гравцем не вийде і направив увесь свій талан у тексти. Ще в підлітковому віці Фабриціо писав статті на футбольну тематику і відправляв у різні редакції, завдяки чому в 16 років отримав першу роботу у сфері журналістики. Романо відповідально виконував свою роботу і незабаром привернув увагу одного з італійських футбольних агентів, який «злив» інформацію про перехід, на той момент невідомого, Ікарді з дубля Барселони до Сампдорії, а потім повідомив про трансфер вже перспективного Мауро в Інтер. Романо не замислюючись опублікував цей інсайт, а за півроку перехід таки стався, саме цей трансфер і змінив життя журналіста. Він привернув увагу футбольної громадськості, зокрема найпопулярнішого, на момент 2011 року, футбольного журналіста країни Джанлукі Ді Марціо. Саме у нього Романо навчився хитрощів журналістики та познайомився з багатьма футбольними агентами. Допомагаючи досвідченішому колезі Фабрицо охоплював сферу соціальних мереж, що допомогло йому усвідомити всю міць сучасних технологій і наштовхнуло на думку про створення власного проекту.

Сольна кар’єра Романо з перших місяців почала приносити плоди, адже він жив за принципом «не буває непотрібних знайомств». Він підтримував чудові стосунки з ключовими футбольними агентами та функціонерами, але цього недостатньо для досягнення успіху. Усвідомивши цей факт, італійський журналіст знайомиться з маловідомими агентами та «обростає» зв’язками у керівництві топ клубів. При цьому головною умовою співробітництва є конфіденційність, Фабриціо тримає в таємниці ім’я людини, від якої отримав інформацію. Вищеперелічені принципи та плідна робота привели Романо до вершини, але цей успіх має і зворотний бік медалі.

Інсайдер самостійно веде переговори з усіма агентами і в період трансферів може проводити 16-18 годин із телефоном у руках. Фабриціо зізнавався, що в даний проміжок часу він спить у середньому по 4 години на добу і абсолютно не проводить час із сім’єю. Якщо все ж таки у журналіста з’являється вільна хвилинка, він моніторить новини в інтернеті, і, побачивши цікаву інформацію, зв’язується з агентом гравця, керівництвом клубу або навіть самими футболістом для інсайду. Це допомагає йому одним із перших оголошувати про перехід своєю коронною фразою Here we go. Дане словосполучення не є продуманим піар ходом, воно виникло і «прив’язалося» до кожного посту випадково. Під час тривалих переговорів одного з ключових трансферів МЮ останніх років не було достовірної інформації про трансфер. Коло спілкування Романо то підтверджувало, то спростовувало підписання гравця і через кілька тижнів трансферної саги, футболіст все ж таки одягнув футболку червоних дияволів. Після цього трансферу Фабриціо написав «Here we go», підкресливши таким чином те, наскільки ця подія була важливою і довгоочікуваною для неї. Передплатники масово почали просити супроводжувати цією фразою кожну посаду, присвячену трансферам, завдяки чому і народився новий футбольний бренд. 

Найвпливовіший футбольний інсайдер

Все вищезгадане і неймовірна працездатність призвели до того, що Романо в соціальних мережах набагато популярніший за багатьох футбольних клубів і топ гравців. Головним майданчиком для інсайдів журналіста є Твіттер, який у результаті ребрендингу став соціальною мережею Х. Тут Фабриціо має понад 18 мільйонів передплатників, що більше ніж у чотирьох найбільших клубів Італії разом узятих. Саме соціальні мережі є основним джерелом прибутку Романо. Крім соціальних мереж він отримує дохід від тих самих агентів і навіть клубів, які просять його оголосити про трансфер для просування особистого бренду або досягнення інших цілей. Наприклад, футбольні клуби Валенсія і Торонто просили Романо оголосити про трансфери у форматі відео для популяризації клубних акаунтів. Якщо на початку кар’єри Фабриціо шукав контакти агентів та функціонерів, зустрічався з ними та пропонував співпрацю, то зараз усе навпаки. Йому дзвонять та просять анонсувати трансфер, запрошують на телебачення і навіть за його допомогою намагаються натиснути на клуб для переходу чи підвищення вартості гравця.

Підбиваючи підсумок, можна сказати, що Фабриціо Романо змінив світ футболу та ринок трансферів. Завдяки світло працездатності він досяг колосального успіху і, на сьогоднішній день, є найбільш відомим футбольним журналістом. Зараз італієць приділяє більше уваги іміджу та постить лише перевірену інформацію, не прагнучи при цьому першим оголосити про трансфери. Також Романо відрізняється чесністю та надійністю, що дозволяє іншим ділитися з ним інформацією та вибудовувати довгострокові, довірчі відносини.  Фабриціо Романо феномен, таких як він у світі футболу більше немає, і з огляду на динаміку розвитку особистого бренду італійця він затримається на вершині футбольної журналістики не на один рік.

Новини партнерів

Комментарии: