Англійська Прем’єр-ліга підтвердила, що клуби добровільно погодилися прибрати спонсорів азартних ігор з передньої частини своїх футболок з початку сезону 2025/26.
Вісім клубів дивізіону мають основні спонсорські угоди з гральними фірмами, причому «Вест Хем» і «Евертон» можуть похвалитися найприбутковішими угодами на суму приблизно 10 мільйонів фунтів стерлінгів за одну кампанію.
«Фулхем», «Борнмут», «Брентфорд», «Лідс», «Ньюкасл» і «Саутгемптон» також мають угоди з гральними компаніями, причому всі угоди діятимуть щонайпізніше до 2025 року.
Цим восьми командам тепер доведеться знайти нових головних спонсорів футболок до початку сезону 2025/26, оскільки Прем’єр-ліга підтвердила угоду всієї ліги про скасування спонсорства азартних ігор на футболках.
«Сьогодні клуби Прем’єр-ліги колективно погодилися скасувати спонсорство азартних ігор з футболок клубів на дні матчів, ставши першою спортивною лігою у Великій Британії, яка добровільно прийняла такий захід, щоб зменшити рекламу азартних ігор», – йдеться в заяві ліги.