„Карпати” – єдиний футбольний клуб елітного
дивізіону в Україні, який їздить на автобусі вітчизняного виробництва.
І саме він зводить нанівець тезу, що український автобус гірший за
німецькі „Мерседеси” чи шведські „Вольво”. Суперсучасний красень
„НеоЛаз” зроблений спеціально для „зелено-білих”. До того ж
розмальований він у зелено-білі кольори, а боки лайнера прикрашають
леви. Керівник автослужби ФК „Карпати” Степан Матула розповів, що це –
прекрасний автобус найвищого європейського рівня. Салон класу „люкс”
для відпочинку, 8 передач, потужний німецький двигун, кондиціонер,
туалет і навіть кавоварка – усе, що потрібно футболісту в дорозі. На
чому долають сотні кілометрів інші команди вищої ліги – Інформаційному
центру ФК „Карпати” розповіли прес-аташе клубів.
„Металіст” (Харків): майже Попелюшки
„У нас „Мерседес”. У кожного там є свої місця – як в тренерів, так і в
футболістів. До речі, до гри і після гри ці місця різні. Головний
тренер Мирон Маркевич завжди сідає останнім. Він заходить і каже щось,
аби підбадьорити команду. Коли ми повертаємося з виїзних матчів, дуже
важливо встигнути до півночі, поки у Харкові не закриється метро, адже
витрачати гроші на таксі футболістам не дуже хочеться. І варто сказати,
що наш водій ніколи не підводив. Якось навіть з Маріуполя він довіз нас
за чотири з половиною години!„
„Ворскла” (Полтава): новий тренер – нова традиція
„У нас МАН Фортуна, а „дубль” їздить на „Вольво”. Автобуси хороші,
ніколи нас не підводили. Лайнер головної команди оснащений двома
моніторами, клімат-контролем, іншими сучасними технологіями. Щодо
традицій, то вони змінюються постійно, з приходом нового тренера.”
„Динамо” (Київ): 5 мільйонів і три „Фіати”
„Наразі в нас „Мерседес”, а до ного був „Вольво”. Але найбільше історій
пов’язано з автобусом, що був у команди ще раніше. Мабуть, „Динамо” є
єдиним клубом, який за продаж гравця отримав автобус. У 1988 році, коли
клуб продав Олександра Заварова в „Ювентус”, окрім п’яти мільйонів
доларів за трансфер „чорно-білі” перегнали до Києва лайнер зі свого
концерну „Фіат”. Це був справжній красень! Такого в Союзі ніхто й не
бачив! Окрім цього, Валерій Лобановський, який вів переговори з „Юве”,
домовився ще про два авто. Один з них – мікроавтобус „Фіат” Дукато. А
ще „Стара сеньйора” віддала клубу лімузин „Лянчія”. На цьому авто їздив
сам Лобановський. Тепер автобуси розділені по командах. На „Фіаті”
їздить третя команда, на „Вольво” друга, а перша на – „Мерседесі”.”
„Шахтар” (Донецьк): завжди готовий!
„У нас три однакові „Мерседеси”. Їх було зроблено на замовлення в
Німеччині. Розподілені між трьома командами. Якщо ж потрібно, то
підміняють один одного. До речі, автобус першої команди завжди готовий
зустріти „Шахтар” у будь-якому місті України та в ближньому зарубіжжі.
Кожен гравець має своє місце. Автобуси обладнані столиками, адже в
команді є любителі азартних ігор. Деколи така „рубка” буває… Ззаду
сидять усі донецькі бразильці та Даріо Срна. Каже, що з такою людиною,
як Жадсон, завжди весело. Спереду усе як звично: на відкидному сидінні
поряд з водієм сидить наш адміністратор Канана, за ним тренери –
Луческу і Спиридон. А от з ЛАЗом нам не щастить – якось купив новий
автобус цієї марки, то у перший же день фани іноземної команди вибили у
ньому лобове скло…”
„Металург” (Запоріжжя): козаки – не королі
„Ми їздимо на „Вольво”. Автобус розмальований у клубні кольори і
скаржитись на нього не доводилось. Переважно, команда літає на виїзди,
але в Дніпропетровськ, Харків, Донецьк, Маріуполь їздимо автобусом.
Якось прилетіли ми до Києва на гру проти „Арсеналу”. Клуб-господар, на
жаль, не надав нам автобуса, тож гравцям довелось добиратися до місця
маршрутками. Але нічого страшного, ми не королі, усе зрозуміли…”
„Іллічівець” (Маріуполь): новачки – останні
„У нас „Мерседес”, йому вже кілька років. Раніше він був чорного
кольору, тепер перемалювали у сірий. Першим з автобуса завжди виходить
головний тренер, задніми дверима – гравці. У кожного футболіста є своє
місце. До речі, новачки входять в автобус останніми, дивляться, де є
вільне місце, там і сідають.”
„Дніпро” (Дніпропетровськ): сам за себе
„На щастя, усі наші поїздки відбувалися без інцидентів. Наша „Сканія”,
якій 4 роки, нас ніколи не підводила. Традицій, пов’язаних з автобусом,
небагато: спереду сидять керівники, ззаду молоді гравці. Вони самі
вирішують, де кому сидіти.”
„Чорноморець” (Одеса): „а мне летать охота!”
„Нашому „Мерседесу” уже 5 років. Команду він возить безвідмовно. Лайнер
на 45 місць, є відеомагнітофон, туалет. Розмальований у клубні кольори:
білий, чорний та синій. В основному, команда на виїзди літає, а автобус
використовуємо, зазвичай, для пересування Одесою. Інколи на ньому
їздить дубль. Є у нас традиція: першим в автобус сідає тренер.”
„Металург” (Донецьк): ще не підводив
„У нас МАН, йому вже 4 роки. Мали б гріх на нього скаржитися. Ще
жодного разу не підвів! До речі, зараз стоїмо з водієм на станції
техобслуговування, замінюємо масло, сальники, перевіряємо тягу
стабілізатора. До цього автобуса у нас був угорський „Ікарус”. Ми
віддали його дніпродзержинській „Сталі”.
„Сталь” (Алчевськ): рятуйте лікаря!
„Наш МАН розмальований у клубні кольори. Була одна кумедна історія,
пов’язана з ним. Якось їхали ми з Луцька, поверталися додому.
Зупинились біля магазину, накупили продуктів. Наш лікар в той час заліз
у багажник (а він у нас просторий), хотів щось знайти. Хлопці
поверталися з магазину, подивилися, що нікого нема і закрили двері.
Сіли та й поїхали. А потім схаменулися: де лікар? Зупинилися, почали
шукати. Нарешті додзвонилися до нього, витягли з багажника.”
ФК „Харків”: перший тренер
„У нас „Мерседес”-350. Ми придбали його минулого року. Першим у салон
сідає тренер. А взагалі усі гравці сідають, як їм заманеться. Автобусом
їздимо, якщо відстань недалека, переважно ж літаємо.”
„Таврія” (Сімферополь): сімферопольський Шумах ер
„У нас 4-річний „Мерседес”. Якось грали ми в Полтаві. Пам’ятаю, тоді
було дуже холодно. Після гри сіли в літак і полетіли додому. Проте
через погану погоду змушені були приземлитися в Миколаєві. Словом,
розбудили нашого водія, і він посеред ночі вирушив із Сімферополя в
Миколаїв. Навіть не знаю, де він у такий час знайшов талони на
пальне… Поки ми мерзли в аеропорту, він встановив світовий рекорд –
примчав до нас за три з половиною години, ще й привіз нам гарячого чаю.
Відпоїв, відігріві та й завіз додому…”
„Арсенал” (Київ): лайнер на „крилах”
„Наша команда їздить на суперсучасному лайнері „Мерседес”. Він
розфарбований у клубні кольори. Дизайн, вважаю, зроблено на найвищому
рівні. Красиво виглядають „крила”. Раніше клуб стабільно літав, коли
була в порядку фінансова ситуація. Тепер от доводиться їздити…”
Источник: ФК “Карпаты”